Wat als ik niet tevreden ben?

Elke Pulderbosmedewerker streeft ernaar een zo goed mogelijke dienstverlening aan te bieden.
Maar soms…..
kan het gebeuren dat je over iets minder tevreden bent loopt er al eens iets fout voel je je minder goed behandeld heb je vragen rond je rechten… .
Wanneer ook een gesprek met de betrokken medewerker geen oplossing brengt: loop eens langs bij de ombudsdienst. Je kan je als jongere zelfstandig aanmelden of samen met je ouders of een andere vertrouwenspersoon. We zullen dan samen zoeken naar een oplossing of een antwoord op je vragen. Eerst bekijken we in een vertrouwelijk gesprek waar je mee zit en wat je verwacht. Misschien volstaat een informatief gesprek. Of misschien wens je toch dat iedereen die iets met je klacht te maken heeft betrokken wordt en dat de ombudsdienst voor jou bemiddelt.
‘De Ombudsdienst Pulderbos’ dat is: Wendy Timmermans.
Hoe kan je haar bereiken?

  • Mondeling: via een persoonlijk gesprek of telefonisch op het nummer 03/466 06 33.
  • Per e-mail: ombudsdienst@revapulderbos.be
  • Via een brief naar Ombudsdienst Pulderbos t.a.v. Wendy Timmermans Reebergenlaan 4, 2242 Zandhoven.
  • Vul in en verzend Fomulieren\Contactformulier Ombudsdienst (website).doc


Wanneer kan je de ombudsdienst bereiken? Wendy is telefonisch bereikbaar op: Maandagvoormiddag Dinsdagvoormiddag               telkens van 9 tot 12uur. VrijdagvoormiddagBij afwezigheid kan u een boodschap inspreken op het antwoordapparaat.
Bijkomende info?
zitemzoalspatient.pdf of www.kinderrechtswinkel.be

Revalidatiecentrum Pulderbos